zaterdag 16 januari 2010

Aftellen


Jaja het einde is helaas al weer in zicht, snel zal ik grote faam als westerling in moeten ruilen voor een gezicht in de nederlandse menigte. Hoe ik enerzijds ook uitkijk naar het zien van mijn familie en vrienden ga ik van de andere kant het rustige leven hier ook erg missen. Gelukkig zwaai uit met het idee dat ik wel echt een super vette tijd heb gehad.

Tijd voor een terugblik op de afgelopen maanden:
Toen ik hier net aankwam:
Vers uit het vliegtuig beland in een vreemde wereld met een vreemde taal gewelig! Het aanpassen aan deze wereld heeft me in het begin veel tijd gekost dit komt ook wel voornamelijk door het eten waar ik maar niet aan kon wennen en de mensen die op het eerst gezicht zo anders lijken dan ons omdat ik hun gewoontes niet snap.

Eerst nederlandse mensen leren kennen die mijn vrienden zijn geworden. Veel naar elkaar toe trekken omdat je samen voor een grote uitdaging staat: China en elkaar leren begrijpen. Daarna de volgende stap mijn Chinese mensen leren kennen dit ging

Hmm net mijn laatse spullen gepakt Effie afscheid genomen en nu is het eindelijke echt tijd om naar huis te gaan. dit stukje wordt dus helaas pas afgemaakt als ik weer vertrouwd in NL kan bloggen. beetje nep maar op deze manier wel alles kunnen doen wat ik hier de laatste dagen nog moest doen om het echt af te sluiten. Dag China over 4 uurtjes gaat mijn wekker en over 7 uurtjes vlieg ik weg uit Xiamen> Bye Bye

Oh ja hier is alvast de testversie van de website waarmee ik de afgelopentijt bezig ben geweest:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten